poniedziałek, 30 stycznia 2012

Dlaczego Dekoracje Okien?

  OK. Już wiecie jak mam na imię ale pewnie ciekawi Was dlaczego nazwałam swojego bloga Dekoracje Okien?  Otóż dlatego, że jest to moja pasja i zajęcie, któremu poświęciłam wiele lat mojego życia.

  Zawsze miałam takie babskie ciągoty do szmatek. Pewnego dnia pomyślałam sobie, że przecież mogłabym się tymi szmatkami bawić  na co dzień. Postanowiłam więc uczynić z tej zabawy swoją pracę, połączyć przyjemne z pożytecznym.

  Oczywiście szmatki mogą  służyć różnym celom, np. można z nich tworzyć piękne ubrania. Ja wybrałam dziedzinę dekoracji okien, ponieważ zawsze pasjonowały mnie także wnętrza. A piękne udekorowane okna określają ich charakter, stanowią kropkę nad i, dodają szyku i elegancji.

  Tak więc z wielką przyjemnością projektuję dekoracje okien, pomagam w doborze tkanin, polecam najlepsze rozwiązania i realizuję projekty od początku, którym jest pomysł dekoracji, do końca czyli do upięcia jej na karniszu.

Więcej informacji na stronie www.dekoracjeokien.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz