czwartek, 12 stycznia 2012

witaj swiecie

Rety. Zrobiłam to. Właśnie założyłam bloga, a to mój pierwszy post.

Na początek chyba wypada się przedstawić. Mam na imię Ewa. Kiedyś sądziłam, że jest okropne ale z czasem je zaakceptowałam, a teraz uważam, ze jest to najfajniesze z imion dla kobiety. Zawiera w sobie tyle wspanialych treści: jego pierwsza właścicielka była pierwszą przedstawicielką tej piękniejszej strony homo sapiens na naszej ziemi, imię jest symbolem matki, miłości, a także kobiecej przewrotnosci. Ponadto jest bardzo praktyczne - krótkie, proste, łatwe do zapisania i do zapamiętania.

Ewunia, Ewcia, Ewik, Ewuś, Ewka. Trudno wymyślić jakieś paskudne przezwisko. Czy są w swiecie czytających blogi jakieś Ewki?.


Ewy, Ewcie, Ewunie łączmy sie :)
Pozdrawiam wszystkie Ewy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz